الثلاثاء، 1 يوليو 2008

راس السنه الماليه

قمت من النوم النهارده وقلت افتح الجرايد مش من عادتى يعنى مش كل يوم
بس يعنى اهو الى حصل
والاقى عنوان شدنى قوى اقفال للبورصه اليوم بمناسبه راس السنه الماليه
تعجبت جدا لهذا المسمى الجديد انا الى اعرفهم راس السنه الميلاديه والقبطيه والهجريه
وللاسف انا كنت جاهل جدا بهذا العام
العام المالى الى بيبدا النهارده بس اول مره اسمع المسمى دا
راس السنه الماليه
بس بقه شئ طبيعى جدا اليومين دول
اننا كل يوم نقوم الصبح نلاقى حاجه جديده فى البلد دى ومسميات جديده كل يوم
يعنى قريت خبر كمان امبارح بيقول
انعقاد موتمر صحفى لشباب 6 ابريل
ايه دا بقه فيه منظمه اسمها 6 ابريل
وشباب 6 ابريل اه وبكره يبقى حزب 6 ابريل
ومش بعيده بقه هتحصل
ويبقى اسمه الحزب المحظور 6 ابريل
والتقديم فيه يبقى على الفيس بوك
وتبقى اهدافه فيس بوك لكل شخص
مسميات كتير قوى بالشكل دا كل يوم نقوم نسمعها
وتبقى ميلاد لشئ جديد
ياترى بكره راح يبقى فى ايه تانى
يجماعه النهارده عيد ميلاد السنه الماليه
باركولى انا كمان انا عيد ميلادى النهارده
وعيشنا وشوفنا عيد ميلادى بقه اجازه هههههههههه
وبقى عيد قومى
لالالالالالا وكمان بقت بتقفل فيه البورصه

ليست هناك تعليقات: